Subject: vastus pöördumisele
From: "Siiri Viilipus"
To: <[email-masked]>
Cc: "Konkurentsiamet"
Date: Fri, 20 Dec 2024 22:14:51 +0200

Lugupeetud Anna Berta Tooralt.

Soovite teada konkurentsiameti töölepinguliste palganumbreid 1.detsembri
2024 a seisuga.

Töölepingu seadus paragrahv 28 lõige 2 ja punkt 13 ütleb: „Tööandja on
eelkõige kohustatud mitte avaldama töötaja nõusolekuta või seadusest
tuleneva aluseta andmeid töötajale arvutatud, makstud või maksmisele
kuuluva töötasu kohta.“ Samuti ütleb isikuandmete kaitse seadus ja
isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), et isikuandmete töötlemiseks peab
olema põhjendatud alus. Teie bakalaureusetöö sisustamiseks ei ole see
põhjendatud viis, et küsida töötaja nõusolekut tema palgaandmete
avaldamiseks. Koostöö ja tugiteenuste teenistuse töötajaid on vähe ja
andmete väljastamisega oleks nad selgelt seotavad nime ja palgaga.

Selle vastusega loeme Teie teise pöördumise samuti vastanuks.

Tervitades

Siiri Viilipus

teenistuse juht

koostöö ja tugiteenuste teenistus

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.